Otrzymany towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności podczas przymierzania obuwia.
W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. W przypadku braku towaru na wymianę zaproponujemy inny model lub zwrócimy Ci należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe (w ciągu 5 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.
Uwaga! Reklamacji nie podlegają:
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu,
- obuwie robione na specjalne zamówienia
- części wymienne obuwia tj. fleki
- starte lub przetarte spody obuwia,
- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
- niedopasowanie obuwia do stopy,
- urwane lub uszkodzone ozdoby (kokardki, guziczki, klamerki),
- uszkodzone zamki błyskawiczne,
- naturalne zużycie obuwia,
- wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),
- farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,
- wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,
- wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,
- plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,
- zapach obuwia.
Zwracane i reklamowane produkty prosimy wysyłać na adres:
Sklep Obuwniczy Przybyła
Przemysław Przybyła
ul.Wschowska 21
64-200 Wolsztyn