Zwroty i reklamacje

Otrzymany towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności podczas przymierzania obuwia.


W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. W przypadku braku towaru na wymianę zaproponujemy inny model lub zwrócimy Ci należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe (w ciągu 5 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.

Uwaga! Reklamacji nie podlegają:

  • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu,
  • obuwie robione na specjalne zamówienia
  • części wymienne obuwia tj. fleki
  • starte lub przetarte spody obuwia,
  • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
  • niedopasowanie obuwia do stopy,
  • urwane lub uszkodzone ozdoby (kokardki, guziczki, klamerki),
  • uszkodzone zamki błyskawiczne,
  • naturalne zużycie obuwia,
  • wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),
  • farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,
  • wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,
  • wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,
  • plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,
  • zapach obuwia.

Zwracane i reklamowane produkty prosimy wysyłać na adres:


Sklep Obuwniczy Przybyła
Przemysław Przybyła
ul.Wschowska 21
64-200 Wolsztyn

X